Web Kedai Kita: Pil Urat Herba Saraf: Sakit Tak Boleh Bangun dari katil, terus SIHAT dalam 2-3 hari

Carian Produk atau keyword(s)

Pil Urat Herba Saraf: Sakit Tak Boleh Bangun dari katil, terus SIHAT dalam 2-3 hari


"Dulu sampai doktor nak bedah operate kaki saya & kos mencecah RM25000. Saya cuba-cuba makan ubat pil urat ni tapi tak sangka doktor kata penyakit kaki saya dah sembuh. Siapa sangka pil urat murah ni mujarab untuk sakit kaki saya."
-Hisham, Selayang Selangor-



Ini baru sikit saja pengalaman yang dapat dikongsi dengan kebaikan pil herba yang sangat berkesan untuk melancarkan pengaliran darah urat saraf sekaligus dapat melegakan pelbagai penyakit.


Pil Urat Herba Saraf


Ini kaedah rawatan tradisional yang telah dipatenkan dalam bentuk pil untuk memudahkan penghadaman kandungan herba & akar kayu yang terkandung didalamnya.

Kebanyakan penyakit disebabkan keradangan urat saraf yang terhimpit atau membengkak dan pil urat adalah penyelesaian tepat.

Berbanding kaedah rawatan moden yang memerlukan kos pembedahan atau kaedah radiofrequency  yang mahal, pemakanan pil urat ini lebih murah dan berkesan. Kenapa murah? kerana kandungannya hanyalah akar kayu asli & herba serta tidak melalui proses kimia yang mahal seperti ubat-ubatan di hospital.


Pil herba ini mengandungi bahan yang dapat mengurangkan keradangan urat pada bahagian tulang belakang, pinggang, lutut dan sendi. Ianya meningkatkan bekalan darah ke sendi urat dan melancarkan perjalanan darah. 


Ianya amat sesuai untuk setiap golongan, tidak perlu pantang, boleh dimakan atau diminum dengan sebarang makanan atau minuman, sebelum atau selepas makan.

Berkesan untuk Sakit Urat/Sendi/Sengal Otot/Sakit-Sakit Badan/Sakit Lutut/Tak Boleh Berjalan/Sakit Pinggang/Bahu/Pelipat Kaki dan Strok.


Insha-Allah akan nampak kesannya dalam masa 2-3 hari berdasarkan testimoni pelanggan yang dah cuba pil urat nih.

Ianya telah banyak menolong para pesakit yang menghadapi masalah kesihatan. Pengaliran darah sangat berkait rapat dengan URAT, perjalanan darah yang lemah menyebabkan keletihan, lesu tak bermaya dan pastinya menyebabkan badan sakit. Urat yang bersimpul juga menyebabkan bengkak dan bahagian badan tu sakit bila nak bergerak, jadi kenalah urat saraf tu diperbetulkan balik supaya darah lancar mengalir dan cukup oksigen sampai ke tempat sakit. Banyak penyakit berpunca dari masalah urat saraf dan pil urat ini adalah disyorkan.

“Tiap-tiap penyakit itu (ada) ubatnya. Apabila menepati ubat terhadap penyakit tersebut, maka sembuhlah dengan izin Allah” (Riwayat Muslim dan Ahmad)

InshaAllah pilihan pil urat ini tepat dan penyakit sembuh dengan izinNya. Kita berusaha dan ikhtiar, tidak salah mencuba pil urat ini dan tak rugi berikhtiar.


Panduan Makan:
1. Sebiji atau dua biji pil makan pagi dan malam.
2. Banyakkan minum air.





Pertanyaan/Order:

Call/WhatsApp ke nombor 

0173922805

・atau datang sendiri ke tempat kami di Melaka. Sila Call/Mesej dahulu sebelum temujanji


Tips mengurangkan sakit belakang>>klik sini

Testimoni Pelanggan:

"Mulanya saya saja nak cuba makan untuk tengok kesannya pada bengkak gout saya, macam tak percaya bengkak saya surut dalam beberapa hari."
-Abdul Rashid, Muar johor-



"Dulu ibu saya pernah terjatuh & dia sakit pinggang. Masa nak raya haritu dia mengerang sakit tak boleh bangun walaupun nak ke bilik air pun tak tahan menanggung sakit. Walaupun dah cuba macam-macam ubat, buat urutan & jumpa doktor sebagainya, sakitnya tak hilang. Saya
cuba bagi ibu saya makan ubat pil urat hjh Rokiah ni, terus sihat keesokkan harinya dengan izin Allah. Dulu ibu saya tak boleh berjalan jauh atau buat kerja-kerja rumah selalu sebab mudah sakit pinggang & kaki. Sekarang ni bagus pulak berjalan, memasak & rajin pulak nak buat kerja-kerja rumah lain."
-Nor Laila, Melaka-




"Lutut saya sakit dan saya tak boleh nak tidur mengiring. lepas makan pil urat ni, lutut saya tak sakit lagi dan selesa nak tidur."
-Abu Hamzah, Pahang-



"Ada sekali masa tengah memasak tangan saya sakit nak bergerak, terasa sengal & saya pergi berurut tapi tetap sakit beberapa hari. Adik ipar saya soh cuba makan pil urat ni & baru elok tangan saya"
-Latifah Ahmad, Seremban-



"Saya berniaga sate dan memanglah kerja nak kena ulangalik layan customer. Saya rasa peniaga kedai makan tahu rasanya kaki sakit/kebas-kebas kalau nak berniaga kat kedai nih. sampaikan satu hari lutut saya sakit tak boleh nak berdiri lama, apatah lagi nak berjalan. lama saya tak berniaga lepas tu tapi rugilah saya takde sumber pendapatan. Jiran saya syorkan pil ni, pada mulanya saya takdela percaya sangat tapi saya cuba makan. Lepas tu lutut saya tak berapa sakit lagi & saya boleh berniaga balik"
-Noor Adibah, Selangor-


Pertanyaan/Order:

Call/Mesej/WhatsApp ke nombor 

0173922805

・atau datang sendiri ke tempat kami berdekatan Shell Jalan Bachang Melaka. Sila Call dulu sebelum temujanji.

*Ikuti panduan, tips & rawatan di herbasaraf.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Komen/Cadangan/Pertanyaan:

Carian produk atau keyword(s)

Facebook Kedai Kita